Thursday, October 1, 2009

Reunion SMDSA 2009

Cam kenal jer.. gambau gamabau kat bawah nie.....
Maklumla.. aku mana ada SLR.. so ciplak ler dalam FB kengkawan...
Tima kasih noh...
Aku tak nak citer lobeh lobeh... yg pastinya best gilerrr....
Tiga ibu pingitan... kahhhhhh
sesi kenangn ni yg best,senyum.....
10 th lagi kita tengok, senyuman masih sama tak????


Ni lah wajah-wajah sang teruna, bapak dan mak budak....
Hai.. lan ko isap jari lagim ker? atau
gigit jari nengok kami semua dah beranak pinak...
yg ko tu bila nak kaweeennn....
( anak teruna trang tang tang lagi)


sesi photografi....
paling lucu tu, tak tahu bila nak ready.. so ada yg ready dan ada yg tak..
lawak.. lawak...



tengok la si Amirul tu, orang sibuk dok posing bergambau, dia sibuk snap camera man kat depan tu...
dan hasilnya.....
*

*

*

*

*

*

V


Ni la hasil photographer kecil aku.....
Dapat gak negok gambar para cameraman tue.....



Tak ketinggalan aku dapat gak snap gambar Nureen...

Jgn marah yer gie.. Aku rasa Amirul yg snap gamabr ni...



Apa ler yg dorang ni happy sangat, ketawa sampai ke telinga...

Apa apa pun memang best ar...

kalau buat 10 kali lagi pun aku nak mengepokan diri gak....

Thanks... 4 all my friend sebab menjadikan raya aku thn ni begitu bermakna.....

ups... thanks hubby sebab sudi join, kesudianmu membuatku bertambah sayang.....

10 comments:

  1. hahhaaa..aah la mcm pnh tgk n pnh baca story ni..ekekeke:D harusla kan..dh gie pn ade dlm ini cite..hehe
    selaamt hr raya wantie..

    ReplyDelete
  2. sangat meriahkan perjumpaan ini.....best

    ReplyDelete
  3. bestkan jumpa2an kwn2 lama....aku thn lps buat reunion tp x ramai sgt la join....nk buat thn ni x jadi...huhuhu..

    ReplyDelete
  4. Kahhhh.....1stly aku paling syok tgk gmbar cameraman..ada gak owg tolong ambilkn gmbar depa..kredit utk anak hg! nnt aku kasitau kt laki aku..aku pinjam gambar hg sat la noh! hahaha

    Gambar Nureen pon ada..knp aku x amik gmbar Nureen pong! rajin Mirul amik...nk jd menantu aku kot!kahhhh!

    ^ x sabar nk jumpa hg lg nieh!

    ReplyDelete
  5. rajin nye wat reunion sama je gambo kt blog gie.hehe

    ReplyDelete
  6. suziey-gie tu kan bespren wantie, tentu la...

    yg pastinya reuinion tu berjalan dengan jayanya...

    ReplyDelete
  7. ibu-umairah- memang meriah, ada lagi acara usik mengusik.

    part tu yg buat kami semua ketwa terbahak bahak

    ReplyDelete
  8. Zura@iwan- tak pa kan, walau tak ramai yg datang..

    simpan gambaq reunion yg sedikit tu , perangat org yg tak mai..

    pas tu bila wat 2nd time mesti lebih ramai...

    ReplyDelete
  9. rozi- walaupun amirul jadi amatur cameraman, tapi dapat gak hubby hg wat kenangan kan...

    Dia gemor benar ngan nureen tu, ingat tak, nureen ajak dia pi main kat tepi umah lan...

    tajam tul mata dia nengok permainan kat tepi umah lan tu..

    ReplyDelete
  10. Nana- memang gambar ciplak pun.
    Malas nak tangkap gambar sendiri.
    Takut asyik bergambar, terlepas nak beramah tamah ngan kengkawan lama...

    Makanya semua gambar jadi serupa jer..

    ReplyDelete