Wednesday, October 7, 2009

kristal yg ada power!!!!!!

Selepas jer kitorang beriadah kat Muzium Padi tu...
habby melencong lak, pergi kat kaki gunung riang...
tak sangka pulak ada tempat orang berdating kat kaki gunung tue...
aku malas la nak snap gambar org tengah berdating...
silap silap JAIK tengok blog aku ni, dorang tu kena sebat....
tapi kan... ok gak kalau aku siarkan...
baru sedor diri sket remaja sekarang ni...
ha... korang ingat tak muka akak baju merah ni....
kiranya dia pernah masuk lam rancangan majalah 3 tue...
Ni aksi dia tengah pusing mangkuk ajaib...
kan dalam tu dia letak batu kristal...
katanya nak bagi kristal jadi lebih powerrr utk se pemakainya...
Aku pun beli gak.....
nak tengok?????
*
*
*
*
*
*
*
*
V
V


Ni ler...kristal yg aku beli....

Aku rasa cam rugi lak tak beli banyak.. next time nak pergi lagi ar..and nak beli banyak banyak boleh wat sedekah jariah..reganya pun leh tahan gak la..

terlanjur kakak baju merah wat bagi krital yg aku pakai ni bertambah poer dia, aku dok tunggu la poer apa yg aku leh dapat... mana la tau tetiba jadi power ranjer ker, power window ker..power oltromen ker...kahhhhhh....

12 comments:

  1. kahhh! hg jd power mother dh ler..kui kui kui!

    rege dier mmg bleh tahan pon kan...tahan beli!hehehe

    ReplyDelete
  2. gie- ha... ha.... betul tu, aku nak jadi power mother.. tapi tak power ar dalam soal beranak...

    pasai rega dia murah ler aku nak pi borong...

    ReplyDelete
  3. lawa gelang tu ..len kali beli utk kty tau ..hehehhehe ..

    ReplyDelete
  4. atty- boleh no problem...
    nanti wantie belikan... kalau sempat pergi kat sana ler...

    memang nyesal tak beli banyak....
    kena pujuk en.usben utk ke sana sekali lagi...

    tunggu yer...

    ReplyDelete
  5. Wantie..diorang mmg wat kristal tu dpn kita ke?
    Leh pilih2 ke kita nak kristal bentuk apa?

    Hmm..apa antara power2 yg Wantie dpt rasakan skang? heheh..

    ReplyDelete
  6. salam...

    wahhh power renjer la nnti...hikss...

    kt mn hg beli tuh?

    ReplyDelete
  7. kak Alona- dorang jual kristal jer..
    kita pilih jer kristal yg mana berkenan, lepas tu dia akan masukkan kristal yg kita beli tu kat dalam mangkuk ajaib tue..

    Bila dia pusing pusing ngan kayu tu, ada la sound bergema keluar...

    itulah proses nak tambah power. katanya ler..

    ReplyDelete
  8. Zura& iwan- power renjes tak mai lagi. power window ader la...

    ala, karut semua tu. kalau tambah power leh avoid penyakit ler, lemah semangat ler.. dalam kitab kan nyer ada pun...

    Aku beli kat kaki gunung riang...

    Batu gunung tu dorang buat lampu jer.. kristal ni bukan dari batu gunung.. import dari luar katanya...

    wallahuallam....

    ReplyDelete
  9. mesti kena beli ini.........nak gak jadi powerr......

    ReplyDelete
  10. ibu_umairah- kena beli, kena beli... kita sesama jadi power..

    pas tu kita tubuhkan kumpulan. The Power Women...

    kahhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  11. ko dah bertukar jd power rangers lum???

    ReplyDelete
  12. niza- kalau la dapat bertukar jadi poower rangers kan best....

    Tak payah la kuaq duit beli ronot tu utk budak kecik kesayanganku itew....

    ReplyDelete