Wednesday, October 28, 2009

Sejuk beku...

Ait?????? kenapa plak N3 aku ni nama sejukbeku plak....
nak tahu? Nak tahu jaugak???? kkkkkkkkkkk lah....
sebenarnya banyak lagi photo yg aku sejuk bekukan....
Ni lah salah satu di antaranya....
Aku baru ja (d froz)..... so bolehlah parking kat N3 nie...

Ni ler pemandangan belakang umah aku...
bukan directly belakang la...
kena bawak Merz dua tayar aku.. baru boleh sampai....
Nak jalan?? Boleh... tapi korang larat ker??

Aku suka tengok org kutip siput...
dan benda apa ntah yg melekat kat batu
bak batu karang tu...
dorang kena cungkil dengan Screw Driver....
Cha Ya Nun Alif suka ler benda tue...


Lepak punya lepak, dah nak Magrib...
sempat ler aku snap photo ni....
Kat Masjid Sana tu dah ada soun tok bilal wat testing 1,2,3..
So... tak paham paham lagi..
Balikkkkkkkkkk...

ekekekek... ala -ala titanic gitu...
kena mood yg baik plak tu, Amirul sporting nak posing gaya cam ni...
Pa tu kan.. dia offer nak snap gambar aku plak..
Than....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v






Iniler hasilnya....
Tuan tanah gedabak, parking kat atas batu tu...
siap berlekuk batu tu aku parking..
kahhhhhhhhhhhhhhh



Last shooot...
bukannya apa nak nengok ler camera HP aku ni
Berbaloi ker kalau snap ngan camera HP jer...


p/s. ada lagi XTVT aku ngan gie... nanti aku sambung.. yg ni selingan jer
takut korang borink plak........

8 comments:

  1. cantik pa gambar sunset tue..guna hphone pon berbaloi2..:)

    ReplyDelete
  2. gie- tapi kan, DSLR hg lagi cung...
    dah tu pulak hg pandai shoot...

    ReplyDelete
  3. guna hp pun oke dah tapi kalo hang beli D90 mesti lagi best. Best dari Gie punya tue...hehe..jgn marah ye Gie..gurau je.

    ReplyDelete
  4. kira ok la tu hp pnya kamera pn bole amik gbr..huhu..titanic pnya aksi yg best tu..ekkeek:p

    ReplyDelete
  5. ok pa guna camera hp cantik tau..hikss

    best la nuh umah ang leh gi lpk2 kt citu..

    ReplyDelete
  6. kak Alona tingin nk beli gak D90 itew... tapi tunggu ar masa yg sesuai...

    kena kumpul duit 10 sen sehari..
    kahhhhhhhh

    ReplyDelete
  7. suziey- org ckp sony ericson punya hp gambar tantik. sebab tu nak try...

    tapi cung lagi SLR camera tu.

    ReplyDelete
  8. zura- mai la lepak lepak kat umah aku ni...

    sepuluh kali hg sudi. beratuih puluh kali aku sudi tau...

    ReplyDelete