Monday, October 11, 2010

Tiada Sebarang Agenda....

Sebelum aku mengomel panjang, ku ingin memohon keizinan kepada pemilik pemilik asal gambar kat bawah ni utk di siarkan di blogku di mana kebanyakkannya aku ambik dari
http://mforum3.cari.com.my/viewthread.php?tid=499556&extra=page%3D1 . Ni lah XTVT aku ujung minggu ni. NONTON TV!!!!!!

Tahniah buat Erra sebab aleesya menang. RM30k tu wow!!!

Yang lain tu gigit jari ar..

Ni ha.. anak Erra. Tapi aku nak gak komen kat sini. bukannya aku tak sokong atas kemenangan Aleesya tu. tapi aku rasa ada baby lain yang cute dari aleesya. wah statement jahat. Tapi dah dia menang nak wat cam ner kan.. kan...


Ni lak baby Enot. Cute.. biasalah budak budak semuanya cute. tul tak?



Baby abby. masa aku tengok kat TV tu mcm terselindung sikit muka anak dia.


hohoho... tengok si baby sabrina ni, memang aku kasi credit la kepada org yg snap photo ni. memang baby dia cute bebenor. kalau nak compare ngan baby Erra tu. aku bukannay bias atas keputusan juri tu. tapi bagi aku ler, Sabrina & baby dia lebih comel dan fesyen pun ngam gitew.


Nampak sangat la keputusan di buat bergantung pada glamour mak daripada cute anak tue. Tak semestinya mak cantik, anak pun cantik cam maknya jugak.


Anak si Rita ni pulak sejibik cam muka bapaknya. hoho.. besar nanti main bola cam daddy k.



wah murah rezeki gitew. Yang dukung pun ada yang dalam peyot pun ada. Tahniah tahnia, tenggelam pulak wajah comel anak dia disebalik kacamata itam tu.


anak lisdawati. tak tahu lak nama apa. mahap yer.
nota:= Eh.. napa lak aku letak N3 artis kali ni???? bukannya apa, sebab aku tengok anak sabrina tu cute sangat. comey lotey. geram ja rasa cam nak cubit pipi tu. Walau ko tak menang. tapi ko tetap menang di hatiku.....


8 comments:

  1. betui jugak ku rasa...hmm..ntah la deme judge cm no..hehe

    ReplyDelete
  2. aku sokong
    mmg cute gilakk anak sabrina tu aku penah tgk segmen dia ngan anak dia..ntahlah mmg betui kata ko juri memilih mak yg glem kot..x adil lgsg

    ReplyDelete
  3. mmg comeyy anak sabrina tue..rambut pon cantik..:P

    ReplyDelete
  4. Zura- ko pun sependapat ngan aku ek. ku pun tak tau dorangtengok dari faktor mana yang leh anak si Erra tu menang..

    ReplyDelete
  5. El- rasa rasanya lah. anak tak seberapa pun. dorang silap Judge ler tu. kalau pilih aku jadi juri, sah sah la aku kasi anak sabrina menang . hikssss

    ReplyDelete
  6. Gie- aku sokong, anak sabrina memang comey. hohohoho...

    anak erra pun comey gak, tapi tak secomey anak sabrina.

    ReplyDelete
  7. betoi3x.. sokong 100%.. rasa aleesya mennag sbb keglamoran mak dia kan..

    ReplyDelete
  8. Nureen.. namapknya semua menyokong haku. Ini bermakna keputusan juri wajib di bantah...

    ReplyDelete