Friday, January 21, 2011

Perjalanan Seterusnya..

Sebagai memenuhi permintaan Amirul, Kami dengan gigihnya mencari tempat orang menjual Bihun sup. Aku & hubby memang tak lapar pun.
Kena bagi Amirul makan jugak, bimbang ler, kalau demam tak nak makan,
jap lagi pengsan pulak.

Sampai jer bihun sup tu, Amirul terus ngap. Walaupun tak habis semangkuk
bihun sup tu, at least ada jugak kabohidrat masuk kat badan tu

Teh panas kegemaran Amirul. Cawan tu nampak klasik.
Tak boleh minum ais tau, sebab demam. Tapi, Aku suruh
tuan kedai letak air cond kat tepi cawan tu
sebab tu piring tu berair jer, sebab ketul ais dah cair ler..
ok, sambung makan lagi. Aku usha usha kat gerai sebelahan tu ada jual goreng pisang & kopok lekor.
Memandangkan aku ni agak tak lalu nak jamah nasi, makanan ringan ler yang aku
nampak. hehehehe..

Beli RM 2 hinggit jer. tu pun makan tak habis. Bawak balik pi bilik pun still tak
der sapa yg nak makan. Last cik garbage yg telan.


Kopok lekor ni nampak sedap. hubby yng nak sangat. Bila makan jer
rasa mcm tak bapa nak sedap.
last, jadi rezeki si..
kucing ni ha.. ok la kan. at least tak ler mebazir mcm gorpis aku tu.

Nota:-Nak kemana lagi lepas ni?, tunggu yer!!!!!

5 comments:

  1. berselra btl aku tgk amirul mkn..sedap la plak pekena bihun sup..hiks..

    ala sygnya masuk en tong goreng pisang tu..hmm besela org tgh xde mood nk mkn kan,.

    ReplyDelete
  2. bestnyer tgk Mirul mkn bihun sup tue! nk gak ler...ku kalau balik KN sure mkn bihun sedap kt Pokok Sena tue taw! seyess mmg sedap!hihi

    ReplyDelete
  3. I love lovingwantie.blogspot.com! Here I always find a lot of helpful information for myself. Thanks you for your work.
    Webmaster of http://loveepicentre.com and http://movieszone.eu
    Best regards

    ReplyDelete
  4. semlm langsung x terjah sorry bz sgt.. nureen dh ketinggalan byk n3.. tgk amirul mkn bihun terus jd teringin.. nak kena perangat bihun sup asben beli semlm kat psr mlm dpn umah tue.. hehee

    ReplyDelete
  5. dia suka mkn bihun sup...kasi je la dia mkn kan..nnti pgsan plak..hehe...

    tgk dia mkn pn aku jd lapar bihun sup plak..hehe..

    ReplyDelete