Friday, January 14, 2011

Undangan B'day si Puteri..

Berbesar hati ni sebab dapat menerima undangan Harijadi anak seorang sahabat. Mula tu ingat tak nak pergi ler, tapi dia dah sms jemput. Then datang office pulak untuk confirm ngan aku.

Memandangkan Amirul pun dah sekolah, kena tidur awal bagainya, so aku agak keberatan. Tambahan pulak hubby kerja night shift. Makanya aku kena la drive sendiri. Lebih kurang 1/2 jam jugak nak sampai ke destinasi tu.


Kebetulan my SIL kerja pagi, so boleh la dia temankan aku & Amirul. Tak der la aku rasa boring drive sengsorang memalam. Hmm.. tengok la my SIL makan burger. Memandangkan ramai lak Chinese yg attend so, big mag ler yang lebih. sebab dorang tak makan lembu. Haku ni makan sampai perut sengkak ko.


Tengok, licin kami makan. hehehe...
Parts yang best tu, masa aku balik kerja aku singgah ler Queensbay beli teddy bear sebagai hadiah untuk b'day girl. Bila balik umah, tak nak amirul merajuk aku cakap jer beli kat pasar malam. Sib baik si mulut becok ni tak cakap kat b'day girl tu yg teddy bear beli kat pasar malam. hikssss. bukan boleh harap budak ni.... risau gak aku masa kasi hadiah kat budak comel tu.
Nak tengok budak comel tu ek? nanti la aku buat N3 selepas ni.
Time balik tu nak ler Amirul bergedik gedik kat simbol McD ni. hehehe. Orang yang tengok kami sedang berposing tu pun naik pelik. Macam ler tak pernah tengok sign "M" tu. Mungkin dorang ingat kami ni dari mana ntah. JAKUN semacam jer.
Aku view jauh sikit sebab nak snap gambor SIL ni. saja nak kasi nampak banyak sikit "M" tu.hehehe...
nota:- nanti ku wat N3, tayang muka b'day girls.

6 comments:

  1. hehehe..hg ada ceta tu psl amirul ckp beli kt psr mlm..haha..

    ReplyDelete
  2. tingin nk wt besday Nureen kt sini gak..tp mcm x dpt ler since hb x brapa ok nie..:D

    ReplyDelete
  3. muka hang npk bulat dah isi byk hahahaha

    ReplyDelete
  4. Zura- hehehe... tu la gelagat si Amirul.

    ReplyDelete
  5. Gie- Aku pun rasa nak buat gak. tapi mcm tak best ja. sebab makan burger jer.hehehe..

    kalau buat simple kat umah lagi best.

    ReplyDelete
  6. El- aku gi timbang. berat aku 70kh. kwang... kwang.,... kwang..

    ReplyDelete