Thursday, November 24, 2011

Meh Layan Lucky Draw

tak habis lagi aku nak citer ttg majlis penyampaian hadiah Amirul tempohari

haha.. korang baca la sampai muntah ijo

but this one is the last..


tak tahan ngan budak tecik ni

baby sitter jaga jugak

bila aku ngantor Dania, dia akan ckp bibibibibibibibi...( baby)

memang geram tul ngan dia

aku panggil dia Echah.

sebelum majlis bersurai ada jualan amal kat luar dewan

so aku beli la 5 biji kerongsang yang melayakkan aku dapat 2 kupon

untuk lucky draw.


untung benor, dua dua kupon aku dapt adiah cabutan bertuah

memang bertuah aku ni


gambar kat atas tu aku dapat kopi cuppocina 3 in 1

sedap jugak

at least boleh la spare stock kat office

yang ni aku dapat selimut/comferter

bukan la yang jenama grand grand tu

yang biasa biasa saja. Tapi ok la kan daripada tak de langsung


sebelum tu aku ada dapat kaler pencil

sebab jawab soklan yang berbunyi

"Siapakah nama pelajar yg menjadi pengerusi Majlis Hari ini"?

Apa lagi aku jawab la nama anak aku

hahaha.. org ckp patut la dia tau, anak dia sendiri


Pihak sekolah ni sebenarnya saja nak bagi

tapi bagi cam tu ja tak fun la

reka reka la apa soklan pun supaya majlis jadi lagi meriah

selain mengeratkan hubungan ibu bapa pelajar


Ni pulak ray ban. Dapat free ja

sebab ada orang sponsor untuk jualan amal

dah terlebih dorang bagi gitu je.

Boleh la Amirul guna untuk tumbuk sambal belacan

nolong aku kat dapur (bila Key po)


Last sekali, ada la cikgu cikgi tu wat announcement

Those parent yg anak anak dorang still tak leh membaca lagi

sila tunggu sebab dorang nak bincang cecara nak bagi budak budak tu boleh

membaca bila naik darjah satu nanti


Tindakan yg harus dipuji!!!!!

No comments:

Post a Comment