Friday, January 6, 2012

Durian Coffee

Good morning!!! everybody
Hari ni, walaupun satu hari je kerja aku datang jugak
memang nak buat N3 ttg persekolahan Amirul
Tapi otak ni dah letih sangat bila dok ingat ttg proses kemasukkan sekolah tu

So, meh sini aku nak ajak korang try coffee ni
"Durian Coffee"

Masa pergi tesco kat Tengku Kudin that day, ada promosi coffee ni
masa aku try tu rasa ok jugak, pas tu hubby suh aku beli
hairan la aku sebab hubby bukanny penggemar kopi packet ni
Selalunya dia minum kopi "O" jerk
Nak ubah selera kot.


Ngantuk betul pagi ni, sebab bangun awal uruskan amirul ke sekolah.
Pas tu kena masak sarapan awal awal
sebab nak paksa Amirul makan & minum
Memang susah nak makan awal dia
walaupun dia minum 2 teguk air milo aku dah bersyukur
lama lama dia kan biasakan diri

untuk hilangkan mengantuk ku ini, aku bancuh
hmm... segar rasa bila dah minum coffee ni
memang rasa durian dalam kopi ni

Sapa yang masuk bilik aku ni, dorang akan ingat aku baru je lepas makan durian.
korang pernah try ke kopi ni?



2 comments:

  1. aku igt apelah td...duriab coffee..mati2 igt ejaan dia cam tu..ghopenye duriannn hahahah

    ish2 caner eh rs kopi durian tu..mau kentut pun bau kopi durian coiii

    ReplyDelete
  2. klau belahak ni bau durian x? hehhe.. x pernah perasan plak kopi ni

    ReplyDelete