Wednesday, March 28, 2012

Cheese Cake

lunch tadi pergi tesco
shopping stock makanan anak anak

sebab Amirul mintak nak makan Ayam KFC ala ibu dia
jadi terpaksala ke Tesco beli ayam
mana la nak sempat nak beli kat Market tu kan

huh... sian fridge office aku, penuh ngan stock makanan umah aku
hehehe...


ok... ok... lepas shopping tadi
singgah plak kat the King's
beli cheese cake


hmm... meh la layan cheese cake ni ngan aku
aku suka yang plain. sebab terasa cheese dia...

sambil minum Nestlo di petang petang ni
pekena sepotong cheese cake dah kenyang
dan mampu wat mata aku ni kuyu kuyu gitu.

yang blueberry ni aku simpan tuk my little hero..
Dia tak bape suka, tapi nak jugak aku bawak balik tuk dia

suka sangat bila dia tanya
"ibu beli apa utk mirul?"
korang suka tak bila anak sambut ngan pertanyaan cam tu?


erk... alhamdulillah, dah kenyang

3 comments:

  1. bila anak tanya mcm tu tp kita tak sempat nk beli apa2 utk dia...alahaii..ralat jer rasa.

    ReplyDelete
  2. amboi2 layan ciskek petang2 x ajok join pun...:)

    ha tu aku ni kdg2 kalo balik keje sggh kejap kedai koperasi tu belikan pape tuk budak2 tu..seronok bkn main smpi aku nak msok dlm umah jenuh budak2 tu selongkar beg aku hahahah comel kan

    ReplyDelete
  3. Suka jugak cheese cake ini tapi tak boleh makan byk cepat muak laa.. nampak sedap je tuh..nyum2.. :)

    ReplyDelete