Thursday, May 3, 2012

Belajar Berjalan

Sekarang ni Aleesya dah dapat satu Idea yang best , Kalau dulu dia mesti nak duduk dalam walker
untuk berjalan satu rumah.
Tapi kali ni dia tak mau duduk dalam walker dah..
Asal nampak je walker dia akan sorong walker tu
risau juga sebab walker tu mana ada brek kan..
tengok le tu sampai muncung muncung mulut dok control walker
hahahaha.....

Nangis kejap sebab kaki tersepit kat walker tu
Bila dah ok, sorong lagi
Amirul le tukang pantau adik dia

Gatal gusi le tu. Nak tumbuh gigi aku rasa sebab aku dah nampak bakat bakat gigi yang berada di dalam gusinya.  Time ni le, kalau nyusu puting aku la jadi mangsa.
Dia geget geget. mcm nak tercabut puting aku.

jari tu asyik kat mulut ja
aku beli getah gigit tu dia buang sana sini
jari dia jugak yang dia selesa.

Tak berapa nak manis dah muka tu
sebab letih dok menyorong & lapar susu.
abang pulak asyik nyakat adik je..

bila gigi kamu nak tumbuh. Sian Ayik makan moi je kan. kalau dah ada gigi bolehlah makan benda keras .

3 comments:

  1. smlah ngan alana..dulu pun dia xmo dok dlm walker tu..tp dok sorong je walker sn kemari..laju jek..hahahaha
    skang ni dah berlari ntah mn ...penat mama hahaha

    ReplyDelete
  2. Amboi dan mula lasak dah yer.. Aleesya.. :)

    ReplyDelete
  3. well done aleesya!
    sat lagi berlari, pakat lari ramai2 la pas ni..hehehe

    ReplyDelete