Wednesday, May 2, 2012

Pon..Pon.. BK..BK...

Jika tertulis ianya rezekiku. Maka menjadi rezekiku jua.
bila hujan turun je, mula la dok fikir apa la nak makan
kalau nak keluar makan time hujan ni memang malas bin lazy la jawabnya

tengah dok borak borak ngan member sebelah aku kat office ni
tetiba dia rancang nak makan BK
so, apalagi order BK delivery la.
pon..pon..pon.. BK datang singgah kat office
walawalawei... makan sampai perut sendat
aku makan tak habis pun
kentang, chicken nugget & spring  anion tu aku bawak balik
my friend said that chicken nugget yang Mc. Donald punya lagi sedap
mungkin la kot, sebab aku pun rasa mcm tu jugak. hahahaha..

Burger dia punya la besar
tak larat aku nak makan sengsorang
sebab tu la, aku makan burger tu pun dah kenyang
sebab beli burger besar ni, aku leh dapat burger kecik dengan RM 2.00 hengget
so, yang kecik tu aku bawak balik utk Amirul + side dish yg tak mampu aku habiskan itew

Iron spring yang hanya best makan panas panas
bila dah sejuk. tak best dahhhhhhhhhhhhhhhh
hehehehe...
jemput makan

hahaha.. besar gabak burger dia
memang yang ni aku order Kingggggg punya kot.


by the way, bukan aku yang bayar. my friend kat sebelah bangku ni yang banjer.
thanks.. muah muah!!

4 comments:

  1. rara xpenah lagik mkn begerking.hehehe

    ReplyDelete
  2. Mmg besar nala haaa burger dia! Aku makang pon tak habis! Ekekekek

    ReplyDelete
  3. Amboi bestnyaa dpt makan BK org belanja lagik.. rezeki2.. :)

    ReplyDelete
  4. hg mmg sllu murah rezeki kan
    mmg bertuah hang
    hahahahahaha
    woi mkn byk npk..xpe2 kasi fit skit :)

    ReplyDelete