Tuesday, October 23, 2012

Boleh Ponteng Tak?

Minggu ni Amirul Exam..
Semalam aku tanya mcm mana jawab soalan exam
Dia cakap semua boleh jawab.


Aku  memang suruh dia jawab semua soalan 
yang dia tak tau pun aku suruh jawab jugak
sebab aku nak tengok kelemahan dia kat mana
dulu aku dapat detect dia suka silap kat ayat " kecuali"
hahaha... aku dulu pun leh silap gak


Then semalam dia request
Ibu, Bila dah habis exam, boleh dak Mirul ponteng sekolah
sehari je.. boleh tak ibu?

sehari je.. oklah
exam habis hari rabu kan.. So, hari khamis tak yah pi sekolah
punya la dia dok seronok


walhal.. hari khamis memang dah cuti sekolah utk Raya Qurban.
Aku pun dah cuti in coming Thursday
 

11 comments:

  1. adik saya pun sama kak , siap drama air mata tak nak pergi sekolah

    ReplyDelete
  2. hahahahaha
    ibu kencing anaknya sendiri..
    patut tajuk entry ini..
    hahahahaha

    ReplyDelete
  3. senang ibu tak payah bangun pagi2 hantar anak ke sekolah ye ibu!!!
    alang2 cuti...semua terus cuti sekali. good. sama macam kitorg semua :)

    ReplyDelete
  4. Budak2 mmg excited..nunggu cuti sekolah.. bila dah abis exam je mula laa nak monteng.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. salam sis wantie.

    Pujuk je .. Tegas dlm kelembutan itulah ibu..

    Terima kasih sis sudi lapangkan masa di blog TA

    ReplyDelete
  6. Laa...mirul tak tau ke khamis tu mmg dh cuti?? hehe..sian mirul. T kena bgtau jgk kat dia nanti, ngee

    ReplyDelete
  7. Hehe..ropenya mmg cuti tp die ingat ponteng ye..

    ReplyDelete