Tuesday, October 30, 2012

Terima Kasih Sesangat..

Happy Tuesday kepada semua, semoga baik baik belaka
bagi yang berjaya diucap tahniah dan yg berdukacita diucapkan takziah


kepada pengunjung setia Love Is All Around
ribuan terima kasih diucapkan
kepada yg belum sempat saya terjah
jgn sedih ye
saya akan sedaya upaya terjah korang balik k
hehehe... senyum la sikit.

kepada majikan tersayang
sila baiki lampu segera dah rasa mcm kerja dalam gua ni
jgnnak ingat lampu keta je nak repair.. hehehe
kang saya angkat beg balik baru tau
upss... surat cinta dah saya siapkan
sila suruh office boy pergi dispatch!!!


Note: Semalam ziarah nenek yang tengah tenat.
sayang Tok...

Sebahagian daripada pengunjung. Terima Kasih ye.
Nanti saya jenguk jenguk rumah kalian. Peace kacang peace...

Blogger Zura@Iwan
Jue Jaynee  
cHeRyNa PiReS
nik ros
Haryati Faizal 
TiranaAduka
boni kacak
MarliaMarble 
teratai
Hanif Idrus
fatin amalina husna  
Miss Uya 
aTieYusof Family
anamizu kaito
eB
ALoNa CintamaniszLite
Noraziha  


 
 
 
 
 
  
  

 

7 comments:

  1. heekk femes sekejap..ada nama jue pula..

    kikiki..thanks juga akak

    ReplyDelete
  2. Aku jrg menjengah..but kdg2 mai x sempat nk tinggalkan jejak..haizz!

    ReplyDelete
  3. Alahai ciannyaa.. lampu bulp terbakar ker.. sabo2 je laa yer.. :)

    ReplyDelete
  4. uii bahyer lampu tu macam tu..
    kene cepat betulkan eh

    ReplyDelete