Monday, November 26, 2012

Hadiah tu kena distribute jugak

bersabit dengan GA-Hadiah dari Love is All around tu
syyy..... nak bagitau lah kat korang
adalah di maklumkan bahawa tiada seorang pun yang jawab dengan betul.

ish.. susah sangat ke GA saya ni.
maaf sesangat , maklumlah ni GA yg pertama sejak saya berkecimpung dalam dunia blog

hah.. dah semua jawab salah. hadiah yg tersedia tu
nak kasi kat sapa ek?


memandangkan hadiah dah pun ada.
kiranya saya nak award le kepada yang sudi join
syukur sangat, ada jugak yang sudi join
sapa la saya kan...

Ingat nak suruh anak sulung tu pilih
dah dia balik kampung, ntah bila nak balik mai pun tak tau la

jadi saya gunakan khidmat Random.org je lah
hadiah tu kena distribute jugak
betul tak..

jgn lupa check besok pagi yer
pukul 10.00 pagi cam tu.
jgn lupa tau...

bagi yg tak menang tu jgn serik ye, mana tau kalau saya buat GA lagi
join la lagi. sayang kamu semua tau.


6 comments: