Tuesday, November 27, 2012

Setahun 4 Bulan

hari ini( maaf agak terlewat N3 ni) 27/11/2012
genaplah setahun 4 bulan usia Aleesya Dania Binti Ridzuan.

Ibu sangat sayangkan kamu
walaupun sekarang ni fe'el kamu kemain lagi
ibu tetap sayang kamu.


ok.. ok.. Saya ni Aleesya k, saya dah pandai mcm mcm tau
kalau hal merajuk serah le kat saya, kalau saya tak mau jgn duk bagi
sat saya buang semua..

siang malam pagi petang asyik tunjuk kasut kat penjuru pintu tu
sebab saya nak papa dan ibu bawa saya ronda ronda

saya dah pandai mintak sekarang
perkataan ' na..nakkkk"  saya sebut bila saya nampak ibu
sebab nak menyusu... 


saya suka makan sendiri. tak nak org suap
kalau tak bagi saya makan sendiri semua saya telingkupkan..

kalau makan sayur, semua jenis sayur saya makan
kecuali sawi. hehehe...

saya memang garang..
kalau abang jerit sekali, sepuluh kali saya jerit..

yang bestnya, saya masih lagi minum susu ibu sepenuhnya
tak campur formula milk lagi tau.
 baguskan saya ni...

ok dah le citer pasal saya
nanti bulan depan citer lagi..

Note: still tak dapat sebut ibu, cuma abang dan papa je saya pandai sebut.



4 comments:

  1. hppy 1thn 4bln aleesya....

    mcm2 fe'el dh ye...biasa la nk mbsr kn

    ReplyDelete
  2. dah makin besar dah dia...semoga menjadi seorang yang berguna pada agama, bangsa dan negara satu hari nanti ye..amin..

    ReplyDelete