Tuesday, September 17, 2013

Give Away Set Kurus/Diet Shaklee :)

betulkah? betulkah? betulkah aku nak kurus?
tapi aku ni jenis yg malas makan ubat/supplement ikut rutin.
kalau aku menang GA ni baru aku nak cuba hahaha...

 

Aku  memang malas nak google tentang produk kurus ni
lagi mengoogle lagi banyak pilihan lagi pening nak buat pilihan.

Apa kata kalau terjadi aku menang GA ni, makanya aku pun akan tercuba dan teramalkan
tup tup ter..kurus. walawei..mesti ter... ter... bonus la kan.

takut nak main cuba cuba produk tu produk tu. 
terasa mcm diri ni bahan eksprerimen la pulak.
So..dok dendiam dengan harapan badan akan turun dengan sendirinya
boleh gitu?

Tak pe tak pe.. aku janji kat diri sendiri kalau aku menang dapat adiah ni
aku akan cuba, mana la tau kan. tetiba aku yang gedebab ni boleh kurus
ha.. kembang payung la aku kan..kan..



tak mo lah melalut bagai.
sape nak join sila klik banner


Note: menang menang menang menang menang la...............hahahaha

7 comments: