Thursday, September 17, 2020

Tepian Pantai @Jerejak&spa

 Part 5

On the way nak cari tempat makan,lalu la pula di tepian pantai..

cantik juga view dia.

sliper ni my elder brother yang diy untuk aku. sebab aku nak jenjalan kat kat pantai,dia gamkan bunga kuning tu. sangat appreciate hokey

saja snap picture buat lambang love kat kat kepala sebab nak abadikan yang my elder brother selalu usik aku dengan cara buat love cenni

terjangkit pula kat sue. comel.pulak budak ni bila snap picture like this.Nampak tinggi nau dia.
snap picture puas puas..

dalam kelaparan sempat lagi kami panjat tangga pelangi..Tak dapat nak gapai pelangi panjat tangga pelangi pun jadilah..

puas adjust nak bagi nampak kurus.last last tak nampak kurus juga. I is redha ok.

Turn Za pula memanjat.Gaya shomel.shomel gitu.

fael yg sangat kiut.sampai hari ni terbayang bayang lagi kelakor dia ni.

Aleesya? jgn tanya la. dah start merajuk dia memang payah nak pujuk..Ikut perangai sapa le tu..my hubby cakap sebiji macam perangai aku.

aku ok jer,at least appreciate bila husband notice sikap buruk aku. it show that he really care. boleh gittew.


nanti sambung  part 6 pula yer.




No comments:

Post a Comment