Monday, October 12, 2020

Teluk Bayu- Aroi Ice Cream

 Di sebabkan sue dan wina dah tayang tayang aroi ice cream yang menggoda tu. Aku melangkah kaki mencari di manakah gerai jualan itu.

yeay dah jumpa.
Sebab orang beratur ramai sangat nak beli,jadi aku minta dikja beratur di sini sementara aku beratur di gerai sebelah untuk beli pancake Nutella.
gigih gigih dikja beratur. lama juga lah nak dapat pun. Aku minta dia belikan 2 sebab kalau tak cukup nanti jenuh nak kena beratur pula.
dah dapat.. nanti kita nikmati keenakkannya yer. Aku nak bayar tapi dikja tolak. Thanks dekja belanja ice cream ni.

so sesapa yang nak rasa kenikmatan ice cream aroi ni boleh datang ke Teluk Bayu ya.
Harga RM7 satu.

kami masih menunggu kedatangn Sue.

beli 2 ni pun makan share share sampai termonyeh monyeh nak habiskan.

mmm... nyum nyum.













No comments:

Post a Comment