Monday, October 5, 2020

X-Ray

 Day 3, macam biasa, bangun pagi je, aku prepare anak sekolah.Pastu start la urut husband. Kemudian panaskan tunku dan tuam bahagian pahadan kawasan sekitarnya.


kejap lagi nak pergi jumpa doktor untuk bu x-ray.

Sedang menunggu. Oleh kerana husband berkerusi roda, jadi aku boleh masuk sekali. 

Pinjam kerusi roda emak jap sebab husband tak boleh nak jalan jauh walaupun selepas mengurut tu dia dah boleh jalan sikit sikit.

ok kita ambil bacaan HB dulu yer. bacaan hb menunjukkan 118/80. Lepas tu kami pergi jumpa doktor untuk dapatkan surat ke Jabatan X-ray.

kami tunggu kejap kat sini sebelum nama di panggil .

aku bantu suami salin baju sebelum nak x-ray .Then aku tunggu kat luar. Lepas dorang x-ray husband dorang panggil aku untuk siap siapkan husband. 




lepas dapat filem pengumejan tu,kami kembali ke doktor tadi. Doktor cakap tak de yang menunjukkan any slip disc ke apa ke. sakit tu mungkin disbebakan injured kat muscle.

Kalau sakit masih juga tak tak hilang,di sarankan buat MRI. 

Aku tekad dalam diri,akan massage dan dan tuamkan dengan tunku setiap hari sampai dia sembuh. 


Note:-
awak kena sembuh..

No comments:

Post a Comment