Wednesday, August 11, 2021

Barang order dah sampai

 Actually, kat shopee chart tu penuh dengan barang yang dah aku select tapi tak beli beli pun.Tunggu duit ada jer aku rembat apa yang aku dah simpan kat chart tu.

Tapi kan, bukan nak cerita tentang barang personal yang aku nak order.

Ni nak cerita barang yang sekolah order. Sebelum nak serah kat empunya yang request aku kena la belek belek dulu, rosak ka kemek ka penyek ka kan..

Si lelaki sorang yang kat dalam bilik ni, sila redha yer..
sapa suruh ko sorang je lelaki kat bilik ni..
sila hadam la perangai kami..


test test...
kikikiki...

Nanti nak beli letak kat umah satu..
bukan nya apa..kadang kadang tak peloles, bila letak lampu ni rasa diri ni putih gebu gebas gittew..



hastag # Sue dalam kenangan.


No comments:

Post a Comment