Thursday, August 12, 2021

Kisah Nak Berbaju Hijau

 5/8/21 kami nak ke Imigresen Seberang Jaya. Aku saja je nak mengkoq.Malam tu Sue dah wassup untuk pakai baju sedondon.Syaratnya mesti ada hijau hijau sket.Ok lah..cari lah baju yang ala ala hijau. Ada je baju tu dalam almari kat umah.

Nak jadikan cerita, Malam tu tetiba Electrik blackout bukan sebab tak de elektrik kat r=area umah aku, tapi Fius umah aku dah Nazak.. Jawabnya apa?

Jawabnya baju hijau yang di janji tak boleh la nak iron.


Pagi tu terpaksalah aku pakai baju rasmi Sekolah. Warna biru ko, T shirt la jawabnya. Nak melaram dengan baju hijau camna ate nak Iron pun tak boleh.
Tudung tu sib baik yang jenis tak payah iron.

3  tahun bersama, akhirnya kena berpisah dengan Sue...
sedih tau.

Ini adalah bulan terakhir kami dengan Sue..huhuhuuhu...

ok dah sampai di Pejabat Imigresen..
Si Amar ni kerja dia menyakat.. Ni tengah tunggu nak cuit cuit my pphone..
dah le aku tengah main game..
Game over centu ja kalau dia kacau screen phone aku...




Selesai semua urusan, kami singgah kat MCD  Seberang jaya sebab si Amar dah gula gulakan aku yang Mc Flurry cempedak sedap...


Memang sedap, berbaloi baloi..
Bagi penggemar cempedak macam aku , tak rugi beli..

gambar ihsan google je sebab aku tak sempat nak snap..
teruja makan sampai lupa nak snap..




# Sue dalam kenangan












No comments:

Post a Comment