Tuesday, November 29, 2011

Anak Kazen Hubby Kahwin

Compare ngan Familly aku, keluarga sebelah hubby memang ramai

sepupu sepupunya pun dah ada yang bercucu bagainya

yang sebaya & muda dari dia pun ada.. ngeee


DForang ni memang best, sebab kalau tiba time kenduri kendara

berjujuh jujuh datang bertandang

bila berkumpul, bersembang sampai tak hingat donia

ditambah pulak dengan aku yang mulut mcm burung cak rumah ni

ngeeee... ( sapa yg kenai aku tau la mulut aku mcm mana)



husabnd paling ngam ngan kazen dia yg ni. kami panggil adik
sebab dia kembar. dah la tu muka sebijik
nak beza pun susah
aku pun tak sure yg ni adik ke abang. hiksss

hai... renung apa tu. tajam semacam jer


yang ni kak Ara. nama sebenar tak tau. Aku suka ngan dia ni
dah ada cucu pun. best sangat kalau pergi rumah dia

buah mempelam & limau kedangsa kat belakang rumah dia tu

selalu menjadi habuan aku.


Kalau dia tau aku mengandung, lagi la disuruhnya hubby datang umah dia
petik ada mempelam yang mana berkenan untuk aku

bila dah ralit bersembang sampia muncung muncung mulut




ok.. meh layan kek pengantin.

bunga bunga gula ni la dok menjadi Idaman Amirul

Tapi aku tak petik pun, segan la pulak

sebab dorang pun potong one slice je. nak tunggu malam nanti

makan sekeluarga.


Pengantin perempuan tu la anak saudara sepupu husband
sebab mak dia ngan my hubby sepupu.

cantik kan dia tu.. untung la si teruna

dapat isteri cantik.

Sorang pun aku tak kenai dalam kelompok ni

tapi aku nak letak jugak kat sini. mana tau

lenkali boleh kenal kenalan


bulan depan ada lagi anak sedara husband yg nak kawin


hohoho.. Aleesya dikerumun dek sanak saudara

photo Amirul ngan aku non ada


sebab akulah jurukamera tu & Amirul plak asyik ngikut bontot aku je

sebab malu malu meow..




5 comments:

  1. pengantin perempuan mcm orang arab daa..

    salam perkenalan ye..

    ReplyDelete
  2. panten pompuan cun weiii bertuah badan hahaha

    ReplyDelete
  3. Chekgu Azrine- muka tu ada dah ala ala arabnya. kalau dia tinggi sebijik mcm arabian. Tapi dia rendah da...

    ReplyDelete
  4. El- memang veruntung la mamat tu dapat bini cunggg. aku pun ngaku gak kata pengantin tu cun.ngeee

    ReplyDelete