Thursday, December 8, 2011

Siapa Pandai

kalau nak dinilai ttg diriku ini, aku jenis yg tak berkira ttg kerja & suka tolong org

hahaha.. tekan lift nek sendiri




Bos aku lak, jenis tak kisah, kalau aku leh tolong dia pun ok jer.

Kat sebelah office aku ni ada la, kedai Sime Tyers.


Owner dia tu selalu gak mintak aku buat surat kat jabatan kerjajaa utk dia & company dia.

Sebab kerani dia tu tak pandai nak wat surat. Maklumla kerani tu bini sendiri. ngeee


Bos aku pun ngam je, siap ckp kalau senang u tolong la dia buat surat

Adat la kan aku memberi org merasa. org memberi aku plak merasa

Mungkin kerana aku selalu tolong dia & tak pernah pun merungut itu ini

so, tetiba dia bagi aku menda ni.

apa nama dia pun aku tak tau, tapi memang sedap. aku sukeeeee




Memang dia tak pernah beli apa apa pun kat aku sebelum ni

cuma kekadang bila aku nak wat allignment keta, dia FOC je

then kalau tukar tayar, dia bagi discount. ngeee



selalunya kat cake house je ada jual menda ni
pernah gak aku buat sendiri, last korang tau jadi apa?

hahaha.. habis semua agar agar tu bercampur ngan kek
punggahhhhhh semua

so sesapa yang pandai ttg cecara nak wat benda alah ni
meh la kongsi ngan aku
nak jugak aku wat sendiri untuk santapan anak anak


kalau buat kueh aku memang.. memang .. memang... ZERO!!!!!!
hahahaha...

3 comments:

  1. cam nah tgk cake cam ni xnah rs lg..

    ReplyDelete
  2. try search tenet myb ada.. pernah buat tp dah lama.. cuma seingat nureen, masak asing2 pastu taruk 1 1 biar keras baru tarok agar2 atas

    ReplyDelete
  3. Saya pun kalau buat kuih, bukan zero lagi dah, ni tahap negatif lagi.

    ReplyDelete