Thursday, February 9, 2012

Treatment Time.

Memang dah lama kami tak keluar jenjalan mcm ni
ada saja halangan kalau nak bergether gether
So.. masa terluang yang ciput ciput ni le kena guna sebaik mungkin.

Aku hanya memerhati gelagat insan tersayang ( anak anak & suami)
Actually nak ajak mak & ayah sekali
tapi dorang ada kenduri

Kenduri "Pakat" kata mak
Tak leh la nak tinggalkan sewenang wenangnya.
tambahan pulak ayah tu tukang masak nasi kat umah kenduri

merengek rengek si Amirul ni nak pakai pelampung ni
kalau aku le, idak dibeli nya aih
tapi.. namapun papa kan, turut je anak nak apa..


Nak jugak dia pelampung tu, walaupun airnya cetek paras peha ja
tengoklah dia sorang je yang pakai menda tu
air cetek je, wat pe la nak pakai pelampung bagainya tu..


kat sini aku tak kasi amirul main
risau gak, kang terbawa arus tu..


Tengok picture ni mcm papa dok bisik bisk kat Aleesya
pas tu Aleesya plak mcm dok dengar & mcm cuba dok faham
apa yg papa ckp. hiksss

Mana aci, abang je main air, Aleesya pun nak jugak


tib tiba nampak Amirul dari dalam air menuju ke arah papa
huh.. apa lagi, tetiba plak tak mo pakai jacket tu
geram tul, tadi gedik gedik suh papa belikan..
pas tu tak mo pakai la pulak..

Sib baik le papa baik, langsung tak merungut
satu tangan pegang ALeesya, satu agi bukakan Jacket Amirul


parts ni yang paling aku suka tengok.
bila Amirul acah acah Aleesya.. kemain suka lagi dia
cam tu la anak anak ku sehari hari
rasa bahagia je bila tengok dorang...

lorrrrr... kat mana lupa nak bagi tau
Ni ler Air terjun kat sebelah GUA KELAM... hikssss

2 comments:

  1. mesti sejuk kan air dia.. bestnya.. lama x terjah air terjun gini

    ReplyDelete
  2. gua kelam eh..x nah lah smpi sn lagi
    kan kan seronok tgk anak2 hepi bahagia rsnye kan...hehehe

    ReplyDelete