Friday, July 6, 2012

Selamat Ulangtahun ke 59 Mak!

Actually Aku nak buat Entry ni kelmarin. tapi tak sempat la pulak sebab kelmarin sibuk sangat.
pada 5/7/2012 ada hari ulangtahun my lovely mom.
B'day Mak jatuh pada Malam Nisfu Sya'ban

"Ya Allah ampunkanlah segala dosa Ibuku, sesungguhnya dialah wanita yang paling hebat!!
Limpahinya kasih sayang dan kebahagian seperti mana beliau mencurahkan
kasih sayangnya kepadaku. Amin..."

My mum 59 years old yesterday.Syukur mak masih kuat dan sihat




 





sebagai anak tak kan aku nak ignore je. sudah tentulah satu ucapan kasih
mesra di titipkan untuk ibu tercinta

pembetulan di sini, memang la nama aku Siti, tapi sebagai anak manja mak
aku di panggil dengan nama "ANA".  that why le
sms aku ni aku bahasakan diriku sebagai Ana.

then ini la sms yang di balas oleh Mak kepadaku.
hmm... syukur. patutla aku bahagia je
sebab Mak selalu doakan aku Bahagia.

Best sangat bila mak ckp " Anak Mak yang Bahagia".

Note:-

4 comments:

  1. aku lebih suka panggil hg Ana..hepi birthday makcik..:-)

    ReplyDelete
  2. Mak mmg tiada 2 dlm dunia ni, T...mak yg ngandungkan kita, melahirkan, menyusukan, membesarkan, memanjakan...sampailah umur kita dh tua2 ni pun dimanjakan (bkn manja yg over2 sampai anak pijak kepala tu)....
    Akak dh kehilangan satu sumber doa mustajab dlm dunia ni...akak dh merasai bagaimana perasaan dh takde mak ni...perasaan yg sukar nk diceritakan kat mana2 wlpn dlm blog...
    Kalo citer pun...maksudnya masih tak sampai..

    Tu laa akak pelik ada segelintir anak yg boleh bo layan jer mak dorang...mm

    ReplyDelete
  3. so touching.. slmat hari lahir buat mak ye n nak cakap u look like yr mum lah wantie!

    ReplyDelete
  4. mak akak mesti sayang betul kat akak nih.. :)

    ReplyDelete