Friday, September 14, 2012

Apom Polkadot

Kalau orang tanya aku tentang apom polkadot ni
aku jawab simple :
Nice to see but tasteless 

cantikkan.. 
mungkin aku bukan penggemar apom
jadi, bila makan apom je tekak ni mcm tak leh nak terima

Jgan marah kat aku, kalau korang penggemar apom yang tegar ya
ini citarasa aku, masing masing tak sama kan

sweet je aku tengok apom polkadot ni bersusun kat atas meja pengantin
jadi aku kidnap le sebiji

sebelum kidnap kenalah snap dulu gambo
serious cakap orag yang buat ni memang teliti
sebab dot dot tu sama saiz & tersusun indah..

kalau aku la yang buat dot dot tu
mesti dah jadi marble. kahhhhhhhhhhhh

Ni le apom yg berjaya aku kidnap.
ambik sebiji je, makan secubit sebab nak rasa

rasanya kalau ada inti kaya ke, inti kacang hitam ke atau inti lepa kacang
mesti aku rembat semua kot. ngeee...


 Mak aku panggil Apom Cina. Kalau dia tengok ni mesti dia akan cakap:
Hai.. apom cina pun depa hidang kat pengantin noh...

hahaha...

Nota:- Gelak guling guling

8 comments:

  1. apom ni akak cuma suka yg inti kelapa aje. inti blueberry ke stoberi ke lain2 lagi ke....kurengg..makan satu aje dh cukup. Tp kalo inti kelapa akak leh makan ulang2, hahaha...

    ReplyDelete
  2. betul cakap akk... mmg nice to see but tasteless .. mak liya sll cakap cam tu bila liya belikan time besday qalesya thn lepas... hihi

    ReplyDelete
  3. cute je apam ni ... zr mmg suke apam dot2 ni ..

    ** salam kenalan

    ReplyDelete
  4. apam ni bertambah menyelerakan bila cicah dengan air milo or teh panas.hehe

    ReplyDelete
  5. gerun jugak nak makan...takut overdose food colouring..hihi :p

    ReplyDelete
  6. haah ana pon setuju dgn akak :

    nice to see but tasteless

    heh..tp ana penah mkn yg ade
    filing choc + kaya + pandan..
    ha yg tu pd ana bes ! hehe




    Luv,
    cik ana

    ReplyDelete