Thursday, November 29, 2012

Ngedate ngan Zura pulak

Dah lama tak jejak kaki ke KFC , nak makan double down
kebetulan nak keluar beli file so, calling la Zura ajak jadi lunch partner
malas nak makan sengsorang kat Tesco

     

   
    
dah order double down ni

Si cheezy ni haruslah kan, dah order set mestilah ada sekali. pe la kan
cam tu pun nak citer...

ok ni la Zura yang tengah kelaparan
haish... memang dia perut melayu
mesti nak kena makan nasi time lunch

ish.. perut aku pun melayu gak, cuma kekadang gedik nak jadi omputeh
tak mau makan nasi, nak makan ayam le, kentang le..
ngada ngada la kan..
agak lama jugak la tak jumpa jumpaan ngan dia.
sibuk pakebenda pun ntah le..

dalam kelaparan tu, nak layan camera gak tu.
huh.. aku pun sama.. sikit sikit nak snap photo..


mmm... not badkan...

gaya makan aku.. layan....

tau le kan aku ni bum bum saiznya, jadi sembunyi sikit badan tu kat sebelah zura
hahaha... nampak le mcm kurus .
dalam gambar je pun...kikikikik..

zura tu memang la kurus.


hehehe.. sembunyi lagi kat belakang dia..
ni la camera trick..
ish... camera trick ke, aku yg trick ni?
apa apa je lah........


8 comments: