Friday, December 21, 2012

Alahai Kelmarin/Semalam

Kelmarin saya sangat sangat sibuk
sejak pagi, kena audit payment segala bill dan payment
calling ni kalau boleh nak je guna kaki tangan bagai...
terperap.. kat kerusi ni sampai tak gerak gerak..
Pukul 12.30 mcm tu, alahai emergency
kena balik rumah kejap, pukul 2.00 datang semula
tapi cam biasa le, mesti terlambat punya.
maklumlah balik rumah, lepak lepak mandi bagainya kan..
 
kalau kayuh basikal cam usop ni bila tahun nak smapai umah. hehehe
 
 
Then speed la aku ngan kapcai tu, nakkejar masa la katakan
sekali ada satu mamat ni asyik dok horn, tit..tit..tit ( horn motor)
sewel ke hapa mamat tu.
aku pun mula la rasa tak sedap.
mana tau signal asyik pasang ke, tongkat tak naikkan ke
aku ni nampak pelik ke.
then aku slow le, dia wat derk ja. lahabau punya mamat.
 
 
 

then aku teruskan, bila aku melepasi dia, dia horn lagi
memang gila horn kot. lantak ko le,

then sampai kat traffic light, aku stop tai dia belok ke kiri
pas tu dia cakap hai..
eleh.. setakat nak cakap hai je, tak yah le horn horn
mcm budak kecik dok main horn!!!

 
 
pas tu sampai office nak updated blog
alamak.. memory kat ada kat DSLR la, 
lupa nak take out semalam
sebab semalam dok seronok tembak tembak  ngan Amirul di dapur.

Autopublish pun dah publish semuanya
that Y lah kelmarin/semalam satu je entry aku.


Note: letih benor ku rasa hari ini.

13 comments: