Monday, July 29, 2013

Cara Terbaik Untuk Menarik Perhatian Orang

Jika korang rasa korang tak cukup vogue untuk meraih perhatian umum
jgn susah hati sila ikut tips aku yang akan di beri secara percuma.

percayalah..kalau ikut tips mudah ini.. semua mata akan memandang anda
tak payah nak jadi artis atau orang kenamaan
yang pastinya kamu akan menjadi tumpuan okey!!!

 Nampak tak headband kat kepala Aleesya tu?
ini cerita semalam.. kami pergi shopping baju raya anak anak.

lepas, aku jaga Aleesya kat playground tu
hubby pulak datang jaga, sebab aku nak belikan Aleesya seluar yang ala ala jeans tu

Aleesya pulak sebelum tu tanggalkan headbandnya
so, aku pun ambik, tak tau nak letak kat mana, aku letak je kat atas kepala ni

lepas husband masuk je kat playgroun, aku pun blah keluar
pergi kat bahagian kain baju kanak kanak tuk mulakan misi menyopping

orang semua duk tengok aku, bila aku tengok dorang dorang senyum senyum je
kecik besar tua muda semua tengok aku

yang bestnya, aku langsung tak perasan yg headband Aleesya tu ada kat kepala aku ni
teruslah menyopping tak hengat donia. hahahaha..


*** mesti orang ingat ni fesyen tudung terbaru. **
atau orang ingat aku ni sewel.. tamak seloba
kejap nak pakai tudung kejap nak pakai headband
last sekali harung aku pakai.. 

tengoklah budak Aleesya ni..rambut dah mengerbang bagai
kustyuk benar bermain..
headband kasi ibu pakai... satu AEON duk tengok gelagat ibu menyopping sambil pakai tudung bersama headband... hapadaa........



Note: kalau nak glamour mcm aku ni..silalah cuba..
hahahaha....

13 comments:

  1. Hahaha..cute la fesyen baru tu..leh tiru lepas ni...kite pun nak glemer cam awk gak.

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. popular secara tak sengaja.

    ReplyDelete
  3. Hee..munkin depa pikir pesyen baru kut ..=D

    ReplyDelete
  4. kalau lelaki yang pakai bertambah femeslah.. hahahahaha

    ReplyDelete
  5. He he..tak sedar lansung ye wantie..tsk pe..oesen va6ru tu..tak lama lagi ramai yang buat

    ReplyDelete
  6. hahaha terbaik tips ni T

    ReplyDelete
  7. hahahahahaha
    ni kes hang lupa nak tanggal lah headband tu..mau jd cerita kat AEON tu kehkehkeh

    ReplyDelete
  8. hehe..mak pun nk tumpang comel jgk nakkkkk...hihi..

    ReplyDelete
  9. hihi.. aiza baca entri kak sambil senyum.. tiba-tiba pula glamour..

    ReplyDelete
  10. Hahahaha dah bunga besar gedabak penuh kepala gitu. Boleh buat pesen raya ni.

    ReplyDelete