Thursday, September 5, 2013

Awet Tua

Orang Lain sibuk sibuk nak ber Awet Muda, Aku pulak Tua in advance.
Tak tahulah apa yang tak kena dengan aku
Jin setan mana merasuk, sampai penyakit lupa aku semakin menjadi jadi

Sangat sangat serious, sampai aku bisa membawa situasi
yang membuatkan semua orang percaya.
ntah tersilap makan klorok kot, sampai lupa aku ni dah menjadi Kronik.

Kalau korang tau kisah aku ni, korang pun akan ketawa terkekek kekek
sampai mengalahkan ikan kekek tau.


utk record.
Aku ada buat GA utk sambut umur aku 35 tahun kan
pas tu siap tempah kek ada nombor 35 lagi
mind set aku semua dah bertukar ke pada 35.

My SIL yang ni le yang notice ttg umur aku.


Then masa pergi Ipoh that day, my SIL  ada dok kira kira umur my hubby semua
last terbongkar satu rahsia nyanyuk aku. muahahahaha..
Aku sebenarnya baru umur 34 tahun. 

Ada ke manusia yang spesis mcm aku ni
teruja bebenau nak jadi berumur lebih. hohoho..

Tahun depan tak yah beli kek.. sebab dah beli tahun ni. boleh gitu?

Aku lahir pada tahun 1979.
Sure la baru 34 kan..kan.. cam no leh tersalah jawapan matematik ni
tu la..dah lama tak buat latihan tubi.. otak karat.hahahaha..


Note: Jgn sampai  lupa yang aku ni dah berlaki udah le kan...

13 comments:

  1. hehe...
    org kata urat dh byk putus
    tu la kita kaum pompuan kan
    cpt terlupa..
    bkn sj kak tie, nureen pon
    tp umur x lupa hehe

    ReplyDelete
  2. baru baca semua n3 yg terlepas
    takziah dr nureen sekeluarga..

    ReplyDelete
  3. kahkahkahkahhhhhhhhhhhhh
    cam mn leh lupa umur hang
    ni dah teruk sgt ni
    hehehe..xpe taun dpn buat kek for 34 plak..muda balik ngeh3x

    ReplyDelete
  4. hahahahahahahaha...
    lawak...

    tu je nk komen!

    ReplyDelete
  5. aikk cmner leh salah thn sdiri tu .. musykil2

    apa2 pun eppy besday

    ReplyDelete
  6. nk bantai gelak dulu bley tak? kahkahkah....

    mang payahlah nk cr ubat penyakit ni...tahun lahir sendiri bley lupa....wantie...wantie...

    ReplyDelete
  7. hehe.. bahaya tu kak.. memang lucu..

    ReplyDelete
  8. hehehe , penyakit ni biasalah bila umur meningkat, yg lucunyer lupa tang umur tu !

    ReplyDelete
  9. Ya Allah...T, camno ni?? Byk kira duit sampai tak reti nak kira umur sendiri ke?? hahahaha..
    Akak ni tak tau T lahir tahun 79...kalo tau..leh tolong peringatkan jugak.

    Sampai suami T pun takkan laa tak kira isteri dia tahun ni umur brp dh..hehe. Ni mesti bulat2 percaya kat isteri dia ni, kehkeh..

    Tahun dpn...guna mesin MASA pinjam dari doraemon utk balik tahun ni amek kek ni, tau...

    ReplyDelete
  10. Hahahhaa hahahaha nak gelak puas puas. Seriously, mmg lawak la u ni, mmg kami semua percaya bolat bolat ok. Hahahah yer la kami pun tak kira and tak perasan, but honestly I mysef kalau orang tanya umur berapa, macam blurr nak jawap, bukan nak berahsia, tapi tak pernah kira and tak ambik kisah. Selalu I jawap 30s jer la.

    ReplyDelete
  11. makasih bos infonya dan salam sukses

    ReplyDelete