Friday, September 25, 2020

vertigo

 Tadi pagi kat office aku ok ja.Lepas habis ambil ambil breakfast tiba tiba rasa pening.

Tiba tiba semuanya rasa berputar. Aku gagahi bangun untuk pergi ke klinik ni tingkat satu.Masuk lift dah rasa lain macam.Kebetulan masa sampai kat kat lobi aku nampak Nurse dan terus panggil dia bantu.

Nurse check HB,tapi tak dapat bacaan. Then dia ambil darah and test .  paras gula dalam 7. Nurse cakap gula still ok sebab aku baru lepas ambil breakfast. secawan teh dan sedikit meggi goreng.



call husband berkali kali tapi dia tak.pick up phone. Dia kerja malam, tido nyenyak agaknya.
Then they all decide hantar aku pulang dengan Van syarikat je.
Tapi sebelum tu,terus je lah pergi klinik.
Hr iring dengan my scooter sebab nanti tak payah susah susah nak datang ambil scooter kat sekolah. 
Sementara tu aku minta jiran datang ketuk pintu rumah harap harap husband terjaga dari tidur.

Lepas doktor check, hb aku 90/130. Then Doctor bagi ubat Vertigo. Check suhu badan aku tak demam pun. No Covid ya.

sampai kat rumah husband jemput aku bawa masuk.ke dalam rumah. bagi ku makan ubat. Terus aku zzzzzzz.

jam 4 baru aku terjaga sebab terasa lapar. My husband sediakan makanan. Alhamdulillah lepas makan, Aku dah semakin baik.

Thanks to Sue,Amar, Nurse,Security , Faris dan juga my husband. 

I am so lucky so have you all.








No comments:

Post a Comment