Tuesday, October 13, 2020

Homemade- coklat

 Semalam aku cuti sebab nak uruskan pertukaran sekolah anak.Punya lah semangat ambil cuti,last last PPD bagi borang je..balik nanti kena prepare apa yang patut,then baru hantar semula.

masa on the way balik tu, aku singgah kejap kat kedai barang barang bakery.
tak de apa nak buat kan, ingat nak buat home made coklat jer la.
abaikan jer lah badam yang ala ala hitam tu. aku malas nak bakar dalam oven,aku sangai je guna kuali,janji ranggup. hahahaha
pum pang pum pang kat dapur,maka jadi lah coklat strawberry. jadilah nak makan kudap kudap kat office je pun. 
dapatlah dua bekas ni.


Ada je coklat perasa magga yg aku beli,tapi malas pulak nak melt kan coklat tu. lain kalilah.kita enjoy yang ni dulu.

ok dah siap masukkan dalam bekas yang comel ni. biar tak comel janji sedap..
hahahaha..puji pi lah diri sendiri.sapa lagi nak puji kan.

Revathy ni lah yang suka sangat strawberry, saja nak bagi dia makan sebab selalu sangat dia masakkan untuk kitorang makan.


sampai je office tadi, dia titipkan halwa ni. sedap tau. i suka i suka..
Thanks Reva for the sweet halwa .sweet as u are tau.






No comments:

Post a Comment