Tuesday, October 13, 2020

Nasi Arab Sajid Khan

 Hari ni kami letgo van sekolah sebab sekolah dah beli van baru. selesai urusan jual beli perut dah lapar kami speed ke Restaurant Nasi Arab Sajid Khan di Sungai Dua.

.
hujan renyai renyai perut pula dah berkeroncong apa lagi.kita makan dulu

Si Faris order Nasi Mandy kambing..
sempoy kambing dia..


Aku dengan Amy makan Nasi Mandy Tandoori ayam.
Banyak pula portion dia.

Aku makan setengah je,lagi setengah aku bagi kat Faris. 

Last Faris order lagi satu plate cheese Nan.
aku rasa sepotong. sedap tau.
sebab aku bukan penggemar cheese jadi makan panas panas boleh la tekak aku ni.Kalau dah sejuk memang tak ler..
tengok cheese dia..berjuntaian gitew.
badan kecik je Faris ni. Nasi sepinggan tambah dengan cheese Nan ni. Dia boleh habiskan. dasyattt...apa rahsia?

Arabian Teh. memang wajib teh ni kalau aku ke Restaurant Nasi Arab. detox semula setelah melantak lelemak.hahahaha.

Masa nak bayar tu,si Faris ni belanja. 
Thanks Faris sebab belanja kami.
semoga rezekimu mencurah curah.










No comments:

Post a Comment