Sedihnya bila tengok suami sakit. Tak pe kita ikhtiar mana yang mampu.
Saturday, October 3, 2020
Ikhtiar
Sakit Pinggang Day 2
Biasanya kalau hujung minggu husband pepagi dah pergi market untuk beli barang basah. Memandangkan dia sakit hari ni,so aku kena ambil alih kerja tu semua.
Aku beli nasi lemak untuk sarapan dan sedikit ketam untuk di masak as lunch menu for today.
Husband dah bangun,kena papahkan dia ke bilik air bagai dan dan siapkan dia untuk breakfast.
Roti Canai Abah @ Roti canai sarang burung
ini cerita throwback tau. 26/9/2020 husband habis kerja malam kami pun pergilah nak usha roti canai abah yang ada menu roti canai sarang burung tu yang terletak di Jalan sungai rusa balik pulau.
Tempat makan pun tak banyak.so tak pe lah lain kali kita datang lagi yer.mungkin kali ni bukan rezeki.
Friday, October 2, 2020
Tragedi October 2020
Hari ni, jam 3.48 petang, my hubby just waassup inform jgn balik lambat.
Singgah Manjung
Kami check out awal sebab balik nak singgah kat beberapa tempat. Mak pun dah call minta singgah kejap kat rumah my abang di Alma.
Thursday, October 1, 2020
Night @ Lumut Water Frront
Lepas makan kami meronda di sekitar Lumut Water Front, saja la ambil angin malam.Nak balik hotel pun malam masih muda.
Tuesday, September 29, 2020
Dinner@Lumut
Lepas balik dari pangkor, kami rest kejap kat hotel dan lepas Magrib kami keluar semula untuk dinner.
Kami pusing pusing kat area water front tu untuk makan. Tapi tak jumpa. Last kami makan kat Restoren dekat dengan Masjid. Lupa pula nama apa restaurant tu.


























