Monday, August 16, 2021

My Birthday Moment 11/7/2021

 Alahai macam biasa la kaum adam ni susah nau nak ingat tarikh birthday.

Bila dah ingat dan dan la nak buat itu ini. Tapi... kali ni dia sengaja buat buat tak ingat ke atau memang tak ingat.  10hb Julai 2021, aku tidur awal, Tapi tak de pun suami wish bday jam 12 malam. Whatsapp wish pun non hado. Pagi tu bangun bangun je tengok Phone dapat wish dari  WanSu.

see...tepat tepat pukul 12 malam.. speecless I tau.

Then aku rilek je kat hall. Tetiba my husband kejutkan semua anak anak..
dengan nada suara yang tinggi tu anak anak semua terpinga pinga..

Adik hari ni hari apa? si Adik cakap hari ni tak sekolah
Then tanya si abang pula, Abang.. hari ni hari apa?
si abang jawab, hari ahad la.. tak kan kejut kami awal awal sebab nak tanya hari jer..

Aku tengok gelagat dorang ketawa dalam hati jela.

Then my suami cakap.. Hari ni Birthday ibu. sapa pun tak wish ibu.
apa ni?????


hek eleh... nak cover la tu..
dia sendiri yang tak wish wife dia...
palit semua anak anak..
pandai betul cover line yer..


Then my suami cakap, abang pergi mandi siap kita keluar kejap.
uish..pkp ni nak kleuar ke mana..

Lepas tu dorang keluar entah ke mana.
tinggal la aku dengan my anak dara kat rumah.


Tapi sebelum pergi tu, my suami wish birthday aku dengan penuh kasih sayang.
Haish... wajah kedekut senyum ni, kadang kadang sweet juga.




No comments:

Post a Comment