Monday, August 16, 2021

Birthday Wish by Linda

 Kami jadi rapat sewaktu aku bekerja di Hotel Seri Malaysia Bayan Baru. Aku suka si Linda ni sebab mulut dia tak suka mengata orang. Kalau dia tahu pun perangai buruk seseorang tu dia tak akan jaja kemana mana. Serapat mana pun aku dengan dia memang susah lah dia nak membawang tentang orang lain. I lik her attitude.


Kebetulan, aku ada order keropok lekor yang dia jual pada 11 Julai 2021 hari tu. Masa otw nak cod keropok lekor kat aku, tetiba dia diingatkan tentang birthday aku. Terus dia terdiam. dia cakap kang kena maki nanti sebab terlupa nak wish. hahahaha.. tak denya aku nak maki. 

life is easy, tak mati pun kalau orang tak wish kita. Tapi... kalau suami tak wish, boleh merajuk sehari suntuk tau. ha...centulah kekdahnya.

Biasalah business women, asyik dengan phone je.. hihihihi..
Linda datang COD keropok lekor kat umah..
dia duduk kat parking keta ja sebab katanya nak masuk rumah dia takut covid dan silap haribulan kena saman.


kena cepat cepat snap photo ngan dia, sebab kejap kejap phone berdering , kejap kejap phone berdering..sibuk betul kawan aku sorang ni.

Thanks Linda for the chocolate..
semoga hubungan persahabatan kita always sweet sweet gittew...


Selain chocolat dia bagi juga laksa..
meriah la birthday aku dengan coklat la dengan laksa la...


Terima kasih di atas tanda ingatan tulus ikhlas..
selalu wish je, kali ni u did something special for me..

you are so special... suka duka kita berkawan memang banyak memory
simpan leklok tau memory kita wahai my skandal   eh sahabat.. hehehehe












No comments:

Post a Comment