Monday, August 16, 2021

My Birthday Cake Story

 Sambung semula kisah my suami dan anak teruna keluar entah ke mana. Rahsia la sangat.

Masa dorang sampai kat rumah, banyak juga aku tengok dorang beli barang barang. Then my husband cakap jangan kacau barang barang tu, malam nanti dia nak masak. Ok lah tak ganggu k. Tapi dalam hati terfikir, nak masak apa lettew..


Kemudian dia cakap, sebenarnya saya dah cari merata kedai kek. Tapi kedai kek tak buka sebab PKP. Saya pergi Sunshine, Sunshine pula tutup. Dalam Sunshine tu ada je kedai kek. dah tutup la pulak.

Awak boleh tak tanya kat kawan awak untuk tempah kek. Hahahaha.. Tuan punay badan yang birthday, Tuan punya badan yang order cake. Memang sempoi ar..

Macam aku cakap, aku kan ke isteri mithali, so ikut kan je lah.

Contact si Asma, Confirm yang boleh buat birthday cake tu. Dengan gigih dia datang ngantor .Dia hantar masa otw nak masuk kerja shift malam.

Dia cakap, untuk birthday mak ke? hahahaha...lawak kan soalan
Selamba je aku jawab, untuk birthday sendiri.
sangat sangat surpeise.


Isteri Mitahli selalu kan redha jer..So redha je la...



Ha..korang pernah beli cake birthday untuk diri sendiri?
Aku pernah tau.
Ni la hikmahnya  kalau asyik PKP...pkp pkp...



No comments:

Post a Comment