Wednesday, July 29, 2009

Amirul Naiim Bermandi Manda

mandi Kolam!!!
Ini gambar lama, tapi saja nak upload kat sini. Daripada dok bersarang ja kat dlm album tu. Amirul, kalau jumpa kolam memang tak senang duduk dia. belum sempat nak letak barang terus di bukaknya baju terjun ja la.
Pelampung untuk keselamatan...
Tak ingat dah la berapa biji pelampung yg aku beli untuk si Amirul ni. Tiap tiap kali guna bukannya boleh simpan. dia akan terus bermain kat dalam rumah dengan pelampung tu. Sedar tak sedar tetiba ja pancit pelampung tu. Mana tidaknya, nak tengok Tv pun nak pegang pelampung. Nak tidur pun nak jugak bawa pelampung masuk bilik. Bila dah pancit... biar ja la.

Peace..

Kalau tak panggil naik, tak naiklah jawabnya. tak peduli sejuk. yang penting boleh main air.. Ha, itulah perangai anakku yang srang ni. Kalau kat umah pulak, semua permainan dia bawa masuk bilik air. Lori la, Kapal terbang la. Hmm.. macam macamlah. So, aku sediakan bekas khas kat bilik air untuk simpam semua menan menan dia ni.



sejuk...


Tengok tu.. dalam sejuk sejuk ni pun nak peace jugak. badan semua dah kecut. Mana dah berejam-rejam dok kat dalam air tu. Untuk mengelakkan sebarang kemungkinan, maka terpaksalah hubby aku tarik dia keluar...he.. he..


6 comments:

  1. Salam..tu dh ok dh tue blog ko...

    ~ manyak sonot tgk anak ko mandi2..:D

    ReplyDelete
  2. ala macam hari tu la. dia memang tak mau naik. nak mandi sampai jadi kecut.
    tapi aku sampai hari ni nak gelak bila dia kata ada orang suh dia naik salin baju..( cikgu PASTI)ha.. ha..lawak lawak

    ReplyDelete
  3. wah....anak hg suka pelampung ek..

    ReplyDelete
  4. Memang suka. ntah apa yg ada kat pelampung tu pun tak tau lah. Semalam pun buat spring cleaning nak donate semua pelampung yg kecik kecik tu..

    ReplyDelete
  5. wah kemain suke dia berendam ek sampai merah mata

    klw damia dah masuk ni kompom xmau naik.heheh

    ReplyDelete
  6. Nana-anak ko ngan anak wantie sama citarasanya.Kalau semua bebudak bersikap cam gini. Alamat sesak la kolam tu.. ngeh3X

    ReplyDelete