Wednesday, August 26, 2009

Penghijrahan di Bulan Mulia...


Monday morning, aku receive e-mail yg bertajuk "Kik Kik Kik ". dari kawan aku Gee. Fenin jugak, mende la yg dorang nak bagi tau aku, tajuknya bunyi cam lawak jer. So cepat cepat la aku bukak e-mail tu.. Ups.. gambaq sapa la ayu sesangat...Korang nak tau gambar apa? Tunggu yerk..
Di bulan Ramadhan yang mulia, tatkala umat islam berpusu-pusu meningkatkan amal ibadat, tak ketinggalan kawanku yang berdua ni..Memang dorang ada bagi tau yang dorang nak berhijrah bila tiba Ramadhan. So aku sonot sangat ngan pengakuan dorang tu. Bagi aku dorang ni baik. Oklah, asyik dok cakap jer ttg hijrah dorang saja. Korang nak tau hijrah apa??????
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?

Surprise!!!!!!! Dah Pakai Tudung
Ha ni la photo terbaru dorang sempena ramadhan thn ini. Nampak tantek woo.. dorang dah tunaikan niat dorang yg nak bertudung tu. Aku suka sesangat la, maklumlah hijrah untuk kebaikan. Diharap Allah akan sentiasa menjaga hati mereka. Amin...
Mungkin korang tak kenal, saper dorang ni, baiklah aku tunjukkan wajah dorang yg sebelum ni tak bertudung.
+
+
+
+
*
*
*
*
*
*


Ha... nilah wajah dorang sebelum dorang bertudung. Lainkan, lebih ayu bila bertudung. Alhamdulillah, bertudung litup kawan aku ni. "Tiada siapa yg dapat merubah seseorang itu melainkan dirinya sendiri"...


Untuk marina & Gee..
Tercapai gak hasrat korang nak pakai tudung noh. Tak pa mula-mula tak biasa, lama-lama ok lah. syok gilerrrrr tengok gambaq ni, rasa cam nak peluk cium korang berdua.Love uols...........

5 comments:

  1. wei..yg rambut lurus tue cam Cina kan muka diaorang..alhamdullilah..dh ber'hijrah' depa..:)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..sesungguhnya demi masa manusia perlu berubah :)

    ReplyDelete
  3. Gie- ramai orang kata muka dia cam cina.kalau dia tak bertudung memang sah org cakap dia cina

    ReplyDelete
  4. Suziey- Alhamdulillah.. Berubah untuk kebaikan kan. Takut lak kalau yg tiba-tiba berubah jadi tak baik. Moga semuanya baik baik belaka.

    ReplyDelete
  5. alhamdullilah bhijrah ke arah kebaikan...mmg baik....

    ReplyDelete