Friday, November 12, 2010

Shamrin Meninggal Dunia..

Hujan pagi ni, menyebabkan aku datang lambat sket kat office. Biasa ler bila dah sampai office, on jer light FM Radio. Sambil tu dok gigih plan nak wat N3 tentang best moment yang ku telah janji yesterday... betul tak???


Sambil aku riki riki photo nak di upload, chewah... sampai jer office bukan nak start kerja. tapi nak start wat N3 pulak.

Tetiba jer aku dengar news tentang Shamrine Fotograph yg femes ngan lagu " Di Alam Fana Cinta" telah meninggal dunia akibat Heart Failure. Terkejut gak aku. sebab.....


( photo ni aku copy dari besutifulnara.com)

Recently jer aku ada baca ttg dia nak wat duet ngan salah sorang penyanyi pompuan. Tak caya aku ni. Then aku riki riki kat blog beautifulnara. Maka sah ler pendengaranku semuanya benar belaka. Alfatihah buat belaiu. Aku memang minat kat dia ni masa remaja dodulu la.
Sejak dia tenggelam dari dunia seni, aku pun mcm dah lupa lak sekejap. hiksss..
p/s. Kalau sempat ku buat N3 sambungan best moment tu yer. tunggu............

No comments:

Post a Comment