Monday, January 17, 2011

Lebih Mahal dari kek!!!

"Kalau B'day mesti ada Kek". itulah ungkapan Amirul sejak mula kami meraikan B'day dia.
Dia ni, kalau sepotong kek tak per gak, nak sebiji gabak tu.
memandangkan kami bertiga jer sambut
aku tak nak ler beli sebiji kek, nanti membazir pulak
Nak wat cam na, Amirul bukannya Faham.
Seperti yang di rancang, kami nak celebrate sesama, Aniversary & B'day Amirul. Aku tak nak ler rushing so, aku book ler bilik otel untuk 2 hari satu malam.
"kalau Amirul nak tau, tidur kat Otel ni lebih mahal dari harga kek".
hehehe.. apa kena mengenanya kek ngan otel pulak.
biorler Amirul, nanti besar ko paham ler.


Bilik 212. tempat kami menginap. Korang mesti hairan kan. Kenapa la aku susah susah booking bilik otel. Wal hal, aku tak keluar pun dari Penang.
Aku tinggal kat Hotel D'Feringghi. Sebab aku nak bersantai santai & tak mo rushing . Tak mo penat penat. Mcm nasihat Doktor. Aku kena ikut tau.


hmm.... aku nak wat pengumuman untuk rakan rakan blogger semua. Pengumumam GA contest kah itew??? tunggu
hehehe....
Nota:- nanti aku wat N3 sesi jenjalan penuhi permintaan B'day boy.



3 comments:

  1. ooo g hotel bt ferengghi...x per weyy stay hotel gk...dr duk jln2 jauh kan...hehe....

    cpt arr apa nk announce tu..hehe

    ReplyDelete
  2. alahhhhh awat tergantung jek.nyamfahhh dah xcited tgk gambar2 hanggg

    ReplyDelete
  3. bestnyer..sambut besday siap dok hotel ni..hehe..
    murah rezeki, ye..

    ReplyDelete