Monday, October 24, 2011

Serious!!! Aku Rindu

Serious ku cakap. Memang aku rindu sesangat ngan SPA Beg haku ni.

Dah lama parking kat atas Almari tue. Bila la agaknya aku leh guna semula.

Memang plan nak guna wat masa terdekat ni. Tapi nampak mcm tak boleh jer..


seronoknya dalam hati kalau boleh berpeluh peluh kat dalam tu.

Cuti sabtu Ahad tempohari pun tak sempat nak berSPA jugak.

Ada saja yang mengganggu.


Dah plan baik punya, kena pergiu shopping barangan dapur + pampers Aleesya

Sunday tu ingat boleh la suh asben tengok tengokkan Aleesya bila aku nak berSPA,

Asben pulak kerja.hmmm melepas la...


Kalau nak SPA waktu malam lepas balik kerja, lagi la tak boleh, sebab Aleesya ni dah pandai tidur lambat. pukul 11-12 mlm baru dia nak tido.

Takkanlah aku nak berspa kul 12.00 malam. hiksss. mata pun ngantuksss


Pagi pagi mcm biasalah, sibuk ngan preparation Amirul nak kesekolah & nak siap datang kerja.

Mak aii... time is limited.waaaaa

Windu sama kamooo my SPA Beg.

No comments:

Post a Comment