Thursday, December 1, 2011

11211

satu satu dua satu satu
hahaha.. tarikh hari ni

mcm mcm terjadi hari ni
tengok lampu ni rasa mcm nak tido.( gambar yg takde kena mengena ngan citer)

sejak pagi tadi aku terlewat subuh. sampai di ngomel ngomel dek Amirul
panas jer telinga ni pepagi. ( mana tak nya, dia tak leh berlambat lambat time ambik wudu' kat bilik air tu)


pas tu, dok kelam kabut buat b'fast, air didih Aleesya, basuh kain bagainya kat umah sampai aku terlupa nak iron baju uniform hubby tuk di pakai malam ni. Langsung tak teringat


sampai kat office baru teringat, dah tak leh nak buat apa, so terpaksalah hubby iron sendiri petang nanti


Hari ni plak kat office, tengah seronok buat kerja, printer plak rosak, scanner pun dah mcm nak padam jugak. memang angin la satu badan.


Aku ni jenis kalau buat kerja sangkut sangkut memang tak suka. Call org yg selalu datang service computer kat office, dia plak tak angkat phone. hissh.. dah berasap telinga ni.


pas tu tengah seronok photostate, toner lak habis. kena refil. dah le photostate tu jenis yang digital, tak leh nak simply letak toner. kena panggil service man jugak


fuhh.. betul betul menduga keimanan aku hari ni. Dalam hati ni dok doa cepat la saturday. aku nak rehat puas puas kat rumah. tak mau semak semakkan kepala otak.


No comments:

Post a Comment