Thursday, December 29, 2011

Last Day Work

Today is my last day work for the year of 2011
Rasa mcm sekejap je kan, dah nak end of the year

Yang aku geram tu, today is the last day, tetiba pulak banyak sangat kes yang masuk
so, kena submit by today jugak



tengok le, selambak kerja aku yang nak kena clear

serious aku cakap memang tak boleh finish by today


nak tak nak, aku kena jugak datang kerja bila ada masa terluang

rasanya, lepas je anak aku balik sekolah aku kena datang kerja

tak boleh ful day ko, kira half day pun idak jugak
sebab aku hanya leh datang office dalam kul 3.00 cam tu
huhuhu.. sedey tul

nak relax relax pun tak leh, sebab Chinese New Year pun dah dekat
Kalau aku delay, alamat customer tak de keta la nak CNY
menci menci menci aku ngan situasi cenggini

lunch pun aku tak keluar hari ni.
Jap tadi aku call je bos kecik aku tu suh dia beli la apa yang patut untuk aku
sebab aku tak mau waste my time.

nak finishkan jugak kerja. kalau boleh settle by today lagi baguzzzzzzzzzz

2 comments:

  1. Sama ler kita pun hari nie last day keje utk tahun 2011.. sampai hari rabu..khamis baru masuk keja balik.. semalam pun sebundle keja jugak kasi setel..hari ni tak tau le cam na..

    ReplyDelete
  2. Camtu ler, T...kalo nk CNY ni...byk keje nk kena selesaikan cepat. Bkn pe, dorang cuti lama. Ada tu sampai cap goh meh dorang cuti, hoho.

    ReplyDelete