Wednesday, February 8, 2012

Restoren Bunga Naga Atas Bukit

Setelah berduka sebab tak dapat masuk Gua Kelam
kami pun bertolak balik, Kami tak ikut Highway balik
jadi kami balik ikut jalan Jitra menuju ke wang tepus

memang perut tengah lapar
on the way nak balik umah aku ke Kuala Nerang tu
Kami terpandang di atas bukit sebelah kiri

huh.. bang, perut pun tengah lapar ni ( kul 8.00 mlm)
ups... terlajak pulak, jap husband patah balik

kami terjumpa sebuah restoren yang terletak di atas bukit
jenuh jugak dok naik bukit tu
sebab parking lot dia kat bawah

Bila sampai tu, aku pegang Aleesya jap
sementara hubby wat pesanan.

Dah tak leh nak pegang dak Aleesya ni
last aku letak je dia atas meja

Dia pun nak pilih order sama.. ngeee

hmmm... dapat jugak kami merasa daging rusa
aku snap kat menu ni jer. sebab lupa nak snap masa menu sampai
masing masing dalam kelaparan
lepas ngap baru teringat nak ambik gambo.. hehehe

Yang ni sup campor. aku snap dulu, sementara nak tunggu dagingrusa sampai

ini plak kerabu mangga. menu pilihan aku
sedap jugak kerabu dia. tengah lapar sama kot, sebab tu rasa sedap
tapi.. lenga dia tu banyak sangat le.


dah selesai makan, hubby pegang Aleesya jap, sebab aku & Amirul nak
pekena escrem buah naga ni.

lupa nak bagi tau, dorang guna Restoren bunga naga ni sebab
menu utama dorang adalah Buah Naga
keliling restoren ni pun ada pokok naga

mungkin aku pergi malam, so tak dapat nak menikmati keindahan pokok Naga

Restoren ni juga pernah menjadi santapan Sultan Kedah ( sultan Abdul Halim)
Yang Dipertuan Agong kita sekarang ni le.


overall food dia memang best la. Kalau tak caya tengok ni licin kami bedal
Cuma jus buah naga tu jer yangtak habis

Amirul yg order jus tu , last dia yang tak dapat habiskan sebab gelas besarrrrrrrr...

3 comments:

  1. perghhh mmg the booooommmm lah.. ni la yg kata atas bukit tue :)

    ReplyDelete
  2. npk best tmpt tu
    tgk menu pun sempoi
    hahahaha alesya cam tu lah nak beso cam2 eh..xleh dok diam :)

    ReplyDelete
  3. mm..mcm best jer restoran ni..

    T. mahai tak masakan daging rusa tu??

    ReplyDelete