Thursday, July 12, 2012

Hadiah Birthday ke?

Hadiah B'day ke? 
hehehe...
tak de lah, ini hadiah yg aku beli & dapat
issh.. cam na tu?
ok lah.. actually aku beli jam ni
sebab ianya adalah minggu b'dayku
jadi, aku dapat discount istimewa le
syukur alhamdulillah...

aku memang tak leh pakai jam yang bertali cenbggini
tapi tengok orang pakai mcm lawa jer
so, gatal la nak beli

tengok kat tali tu ada tulis stainless Steel
ha.. ok lah, kalau SS ni aku tak le alergik

mcm mana pun aku still sayang jam 25 hours aku tu.

Note: Ada yang baru yang lama di lupa jangan!

10 comments:

  1. happy birthday!! semoga dimurahkan rezeki dan dilimpahi kebahgiaan. amin

    ReplyDelete
  2. waaaaa.... dh lama nk beli jam baharu. tp tak kesempaian.

    ReplyDelete
  3. Beli utk kepuasan diri sendirikan..tak per.. cantik jam tuh.. :)

    ReplyDelete
  4. Leno ye?? hehe..
    Akak baru jer beli kasut kat leno minggu lepas. Utk dipakai ngan suar tp rasanya ngan baju kurung pun ngam gak, ngee

    ReplyDelete
  5. dh try pakai ke blom? ok x?

    +hepi besday k.t

    ReplyDelete
  6. ita paling suka pakai jam...
    sebab suke tengok masa..

    happy belated bday ...

    ReplyDelete
  7. KA mmg x leh pakai jam2 ni alergik gila !

    ReplyDelete
  8. hadiah birthday! ok sgt la bila dapat diskauun..rezeki jgn ditolak.

    ReplyDelete