Friday, July 27, 2012

Kopitiam Masak & makan Katak!



GEORGETOWN - Laporan Sinar Harian berhubung pekerja sebuah kopitiam yang memasak dan memakan katak di dapur mendapat tindak balas segera daripada pihak berkuasa yang melakukan operasi mengejut di premis berkenaan semalam.

Bluekkkkkkkkkk..... nape la jadi cenggini. walaupun Sinar Harian tak  maklumkan kopitiam mana, tapi nampaknya ramai pihak yg dah tahu.

betul ke apa  kopitiam yang masak katak tu adalah " PapaRich"? 
kalau betul le, kat outlet yg mana eh? 
sebab aku pernah masuk yang outlet kat e-gate tu.

sila lihat komen komen dorang ni

hmmm... tengok kat komen si "Produk Berjenama" tu
dia cakap PAPAKAYA!. paparich ke?


Note: terima kasih kepada pekerja kopitiam tu sebab maklumkan hal ini.
semoga Allah sentiasa memberi rahmat ke atas hidupmu.

7 comments: