Friday, July 6, 2012

Malam Nisfu Sya'ban ku

Hari Rabu 4/07/2012. Amirul pulang dari kelas Fardu Ain & terus cakap yang dia cuti besoknya
Aku tanya la, Ai.. selalu sangat cuti kenapa?
Ustaz kata Malam ni Malam NAFSU SYA'BAN!!
ish... tak kan ustaz kata cam tu

betui la ibu ustaz yang ckp malam ni malam Nafsu Sya'ban
dalam ati ( tau le, kamu tu tersilap ckp)
tapi saja aku nak nyakat dia.hikssss...

Bukan Nafsu Sya'ban tapi Nisfu Sya'ban!!
aku pun ckp kat dia yg malam ni kita sembahyang awal & Ibu nak baca Yassin.

Dah selesai semua tu
sebelum tidur aku sms
*

*

*

*

*

*

Sebab hubby kerja malam, jadi aku sms je lah
kalau lah hubby tak kerja malam mesti lagi seronok 
sebab leh berjemaah

tapi nak wat cam na kan, ni la rutin hidup kami sekeluarga
Syukur dengan nikmat yang Allah berikan.

Kalau nak tau lebih lanjut ttg malam Nisfu Sya'ban ni
Sila Layari Di my Entry Di Sini


Note:-  Call my mum & my MIL  to remind for the Nisfu Sya'ban Night. heheheha

2 comments:

  1. kelakar pula mirul..tersasul die..

    kejap je nak ramadhan kan.. :)

    ReplyDelete