Tuesday, July 31, 2012

Memang Berkesan!

Masa aku jadi tonsil that day
ada dapat komen dar KA
cepat cepat le pergi cari menda alah tu

Ha.. cam ni le komen KA, dia ada sebut melon seed
aku memang malas nak pergi kedai sin sei ( tak tau eja) .
aku suh je Bos aku pergi cari.

Tak yah citer la kat dorang ni menda menda tu
dorang dah tau apa yg aku nak. ngeeeee



Ni pulak komen KA lagi ttg tonsil
hmm... mesti baguskan ubat ni
dah gugel kat tenet, ramai yg cakap bagus..


and lastly aku beli. ha.. ko 2 kali apply je terus ok.
kejap je tak selesa tu, pas tu akan rasa kebas
then nganga tengok, putih putih tu dah tak de..

pas aku lega, Amirul pulak jadi, 
Aku & hubby siap paksa paksa Amirul suh bukak mulut tuk apply benda alah ni
Amirul ok, sekali je dah ok tekak dia tu.

Then semalam husband pulak yang jadi
cepat cepat la suh apply, 2-3 kali gak la dia apply
ntah lah this morning lupa nak tanya dia
dah ok ke idak...


Masa hubby apply benda ni dengan susah payahnya, Amirul siap dok bunyi
" ha.. baru tau mcm mana siksanya, Masa Mirul papa paksa sangat bubuh ubat tu"
haish... kalau tengah sakit org dok perliu cam ni mesti geram kan..
tapi aku & hubby nak ketawa berbahak bahak pulak bila Amirul sound kami cenggitu.


5 comments:

  1. Alhamdullillah, happy KA baca wantie dah ok ... ! Tak salah berkongsi info, niat membantu kawan2 setakat apa yang termampukan

    ReplyDelete
  2. cam tu aku bleh try la...utk nk tumbuh gg pon bleh kut...hehe

    ReplyDelete
  3. tak dapat nak tengok gambo apa...xleh nak loading.
    alhamdulillah lah dah sihat..
    siksa jugak kena sakit ni kan..

    ReplyDelete
  4. wah.. ada jugak ye yang tau pasal ni.. seb baik ok dan lega pas pakai tu.. tak ada lah nak pikir lagi masalah ni

    ReplyDelete
  5. Good info.. TQ share.. anak pun selalu kena tonsil nie.. bengkak kat tekak tuh.. pas tuh demam on/off laa..

    ReplyDelete