Monday, July 2, 2012

Nak Jadi Isteri Terbaik Punya!

hehehe. sapa tak mau kan jadi isteri terbaik. Tak tau lah kot kot ada yang tak nak!
seriously aku ckp, tak pernah pun sebelum aku lelapkan mata aku doakan
agar Allah ampun dosaku dari suamiku.

Tapi aku doakan supaya Allah Ampunkan dosaku dan dosa  sumaiku selepas solat ada la
sekali terlihat menda ni kat FB, tersentuh hatiku ini.
Kata sayang suami kan.. masih ada benda yg belum ku praktikkan upernya.

ok.. start dari malam ni jugak, aku berjanji dengan niat yang iklas
Insya Allah, aku akan doakan keampunan dosaku dari suamiku di setiap malam sebelum tidurku..
Ya Allah kau bantulah aku untuk tidak lalai


Note buat suami tercinta:-
Abang, sejuk mata ini, tenang jiwa ini bila magrib semalam abang menjadi Imam Amirul Sembahyang..
Gembira tak terucap bila kesayanganku sedang kusyuk bertemu Allah..
" sekarang baru sempat sembahyang kat umah sebab magrib masuk lambat..."


5 comments:

  1. huuu..sweetnya pic ni..
    sy kadang tak sempat nak minta maaf b4 tdo sbb dah terlena sekali masa tidurkan si kecik..hihi..
    Lepasni kena tahan mata! nak mintak maaf setiap hari sebelum tdo..

    ReplyDelete
  2. ye saya pun nak buat cenggitu..
    kene ringan & ikhlas sentiasa pohon kemaafan dari suami..

    ReplyDelete
  3. kena praktik la pasni...thanks sharing kak :))

    ReplyDelete